Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wie is er online?
Er zijn in totaal 77 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 77 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 77. Dit aantal is bereikt op za nov 02, 2024 7:30 am.
Laatste onderwerpen
» Inbraak in eigen woning nekt dief
Zwaailicht aan om friet warm te houden Icon_minitimeza dec 12, 2009 10:51 pm van Hans

» Politie krijgt boete voor verbrande tosti's
Zwaailicht aan om friet warm te houden Icon_minitimeza dec 12, 2009 10:48 pm van Hans

» Hongaar wil ME-bus met agenten stelen
Zwaailicht aan om friet warm te houden Icon_minitimewo dec 09, 2009 2:05 pm van Hans

» Twintig wagens van een gezin in de prak gereden
Zwaailicht aan om friet warm te houden Icon_minitimewo dec 09, 2009 2:04 pm van Hans

» Dief met één been steelt één schoen
Zwaailicht aan om friet warm te houden Icon_minitimezo okt 25, 2009 6:03 pm van Hans

» Artistieke hond verdient fortuin
Zwaailicht aan om friet warm te houden Icon_minitimezo okt 25, 2009 3:44 pm van Hans

» Hesjes voor asielzoekers
Zwaailicht aan om friet warm te houden Icon_minitimezo okt 25, 2009 3:41 pm van Hans

» Piloten vergeten te landen
Zwaailicht aan om friet warm te houden Icon_minitimezo okt 25, 2009 3:38 pm van Hans

» favoriete plekken op de kaart van Nederland.
Zwaailicht aan om friet warm te houden Icon_minitimezo okt 25, 2009 3:33 pm van Hans

Galerij
Zwaailicht aan om friet warm te houden Empty
november 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender
Trefwoorden
Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken

Zwaailicht aan om friet warm te houden

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hans

Aantal berichten : 109

BerichtOnderwerp: Zwaailicht aan om friet warm te houden   Zwaailicht aan om friet warm te houden Icon_minitimeza mei 23, 2009 7:42 pm

Assen. Twee politieagentes hebben de zwaailichten van hun dienstauto aangezet om te voorkomen dat hun patat koud werd.

De agentes hadden telefonisch patat besteld bij een snackbar. Na het ophalen moesten ze wachten voor een rood verkeerslicht voor de cafetaria. Blijkbaar vonden de dames dat te lang duren. Getuigen in de eettent zagen dat het zwaailicht aanging en de surveillanceauto door rood reed.

De agentes hebben een uitbrander gehad. "We hebben dit uitgezocht en een stevig gesprek gevoerd met de betreffende agentes”, reageert politiewoordvoerder Ernest Zinsmeyer in het Dagblad van het Noorden. “De politie heeft een voorbeeldfunctie en moet zich als geen ander aan de regels houden. Het is terecht en begrijpelijk dat burgers hier fel op reageren. En als ons dat ter ore komt ondernemen we actie. Want dit soort gedrag pikken we absoluut niet van onze mensen
Terug naar boven Ga naar beneden
Rika

Aantal berichten : 2

BerichtOnderwerp: Re: Zwaailicht aan om friet warm te houden   Zwaailicht aan om friet warm te houden Icon_minitimeza mei 23, 2009 8:24 pm

De agentes hebben een uitbrander gehad. Shocked
Gelijk wegsturen, ik vind dit absoluut niet kunnen. Mad
En voor zulke mensen moeten wij respect hebben, nou nee hoor!!! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden

Zwaailicht aan om friet warm te houden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» een warm plekje gevonden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Jeve :: Binnenlands nieuws-
Ga naar: