Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 37. Dit aantal is bereikt op do okt 31, 2024 6:22 am.
Laatste onderwerpen
» Inbraak in eigen woning nekt dief
Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag Icon_minitimeza dec 12, 2009 10:51 pm van Hans

» Politie krijgt boete voor verbrande tosti's
Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag Icon_minitimeza dec 12, 2009 10:48 pm van Hans

» Hongaar wil ME-bus met agenten stelen
Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag Icon_minitimewo dec 09, 2009 2:05 pm van Hans

» Twintig wagens van een gezin in de prak gereden
Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag Icon_minitimewo dec 09, 2009 2:04 pm van Hans

» Dief met één been steelt één schoen
Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag Icon_minitimezo okt 25, 2009 6:03 pm van Hans

» Artistieke hond verdient fortuin
Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag Icon_minitimezo okt 25, 2009 3:44 pm van Hans

» Hesjes voor asielzoekers
Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag Icon_minitimezo okt 25, 2009 3:41 pm van Hans

» Piloten vergeten te landen
Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag Icon_minitimezo okt 25, 2009 3:38 pm van Hans

» favoriete plekken op de kaart van Nederland.
Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag Icon_minitimezo okt 25, 2009 3:33 pm van Hans

Galerij
Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag Empty
november 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender
Trefwoorden
Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken

Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hans

Aantal berichten : 109

Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag Empty
BerichtOnderwerp: Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag   Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag Icon_minitimewo jun 10, 2009 7:00 pm

Een 50-jarige Brit is door de politie opgepakt vanwege foutief rijgedrag. Dit terwijl de man al bijna zijn hele leven blind is en geen auto rijdt.

George Day uit Birmingham werd op zijn zevende blind toen hij een steen tegen zijn hoofd kreeg. Hij was dan ook met stomheid geslagen toen een vriend hem opbelde met het bericht dat de politie hem zocht. "Ik dacht dat het om een grap ging. Even later kreeg ik zelf de politie aan de telefoon en vertelde hen dat ik blind ben en niet autorijd. Toch kwamen ze me oppakken." Day moest zelfs voor de rechter verschijnen, wat hem een dag verlof kostte. "Pas toen zagen ze de fout in. Ze lieten me gaan, maar excuses kreeg ik niet."

De man moest vervolgens op eigen kracht thuis zien te komen. Hij denkt dat iemand misbruik heeft gemaakt van zijn naam en adres.
Terug naar boven Ga naar beneden

Blinde man opgepakt wegens gevaarlijk rijgedrag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Omstreden kweekster opgepakt
» Net ontslagen uit de bajes en gelijk weer opgepakt

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Jeve :: Buitenlands nieuws-
Ga naar: